Wednesday, December 29, 2010

Kedai Makan Sukaramai...Kg .Abdullah Baginda

Yeahhh klu nak makan luar.....inilah satu-satu kedai yang rajin aku terjah....sedap yang best murahh...well den nie kan segala benda klu leh cari yang murah..lagik murahhh...tp klu bab makan nak murah tapi tak sodap....hampeh gak kan...

tapi kedai nie memang maveles.....cuma hidangan yang korang order time meramai orang adalah lambat....kira klu minum air dah abeh segelas...heheh

Nie citer lama aku perap..lepas melawat Ida (Azuraida) my opismate dapat first baby....kitaorg gie makan dulu sebelum balik ke rumah..

makan 2 orang...tapi lauk selaut..hehehe...udah lapor katanya kan..harus merakus order makanan...dah katanya lapooooo

aku abek menu..daging masak halia, sotong pedas, telo dadar, teh o panas tak sampai Rm15...
si Iena amek tomyam, kailan, udang goreng tepung tapi yg datang sotong plak...ngap jer laa..malas nk tunggu lagikk..Iena bape ko kena erk?..lupe sudah hehehehe

my feveret sotong goreng tapi kalau dorang goreng gaya cenggini..aku dun likee...dah ghupanya cam makan cekodok jerr....aku suka gelung2 satu-satu tuh...bru crispy..

my feveret too...daging/ayam masak halia

Nota Hati: banyak n3 pasal makan tertunggak nie..tungguu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...