Wednesday, September 9, 2009

Minggu Yang Membizikan

Huhh..minggu nie membizikan sbb sibuk mengedarkan cookies2 yg orang2 tempah..sbb ada yg mintak dalam minggu nie..( kes cuti awal)..yg mana naik kapal torbang kene ler aku bg awai2..kang tak pasai2 aku kene ngato sampai sarawak & sabah tuh plak..huhuhu! Yang mana balik kg jejauh tuh pun nk cookies awal gak..

Yang lain2 tuh next week ler erk..sbl 17hb insy'allah aku edarkan..sbb 18hb jumaat tuh pun dah ramai start cuti rayo. Yang mana order dr luar POJ tuh..tggu aku kol erk..yang pasti aku akan clearkan pengedaran sbl 18hb yer anak2..sbb aku pun nk coti..hehehhe

Bizi2 aku nie tk leh kencang ligat sgt..kang ado yg tido sepital masa rayo..ohh no no no!..aku xrela mendengar takbir dimalam raya..arap2 asma aku tak meroyan dekat2 rayo nie..* doa2

Next week sebelum atau selepas selesai pengedaran cookies..aku plak nk amek cuti sehari utk uruskan service kete plak..soping2 ape yg patut (* yang patut jer yer anak2) Tangan nie duk garu2 gatai plan nk tukar tinted plak ha...dah lama plan asik tgguh jer nyudahnya..tinted yg ado skg nie kian pupus dimakan hari...rasanya time polis wat roadblok pun sebatu dah nampak muka aku gamaknye..huh!..tp bila ngenangkan rayo nie nk balik jauh nun nk menawaf dr Pahang-Melaka-JB..so harus wajib aku pasang yg baru..*adusss duit duit duit

Buat kawan2 yg nk balik beraya tuh..service kete untuk pastikan pemanduan yg lancar selamat ke destinasi ke kg halaman..satu lagi penting..dalam2 aku sibuk bercerita pasal services bebagai nie..pastikan lesen memandu or roadtax tk tamat tempoh yer anak2...kekdg2 benda2 kecil camnie tk kita teralpa..penah terjadi dalam family aku masa malam raya sembang2 pasal kete tup2 teringt lesen..check2 rupanya lesen udah matik..* case naya jer kan..nunggu ler pos opis bukak lps raya ler nampaknya..

Nota kaki: ermm..sana sini sinun sale..ape yg aku nk soping raya nie yeaaa...*ngah pikior2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...