Tuesday, September 15, 2009

Berbuka Puasa di Equestrian Club Putrajaya

Pada 11hb Jumaat lepas..kami berbuka puasa bersama-sama ngan ahli2 jemaah untuk sekian kalinya pada tahun ini..rutin2 seperti tahun2 sudah cuma tempatnya berbeza..tahun nie di Equestrian Club perpihak atas pilihan majoriti...

3 meja yang telah dibooking oleh aku..very nice kan




ini yg aku dok idamkan sejak dua tiga mejak nie..(sejak tekak n suara dah ok)
cendol (aku taruh cendol n jagung manis bebanyak..yumi yumii), bandung cincau..sagu + santan (tp ganti susu cair)..sodappp

sup kambing

gulai kawah (dah kekeringan sbb mmg karinya dagingnya sesodappp sesgtt)
aku makan roti bom cicah ngan gulai kawah nie..maveles! bukan aku sorang cakap sodap..
ahli jemaah lain pun kata sodap!

kambing panggang..dah siap2 dipotong utk dicicah..katanya dorang sodap..
tapi aku tk makan kambing so tk tahu ape nikmat rasanya..

sesudah perut dah ketat..ini ler jumlah yg harus dibayar...
(kira2 ler..agak2 bape per head..) tp ok arr rega tuh..makanan byk..byk pilihan..macam2 ada..larat ngan xlarat jer korang nk terjah semua makanan tuh..


Nota Kaki:..bulrrppp..alhamdulillahhh atas nikmat yg diberikanNya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...