Tuesday, July 30, 2013

JJCM:: Kak Mah Bubur Nasi Berlauk Di Kg Baru...sedapnyee

Yeaayy..akhirnya keinginan aku nak makan disini..tertunai sudah!!

yang sebenarnya aku nak makan bubur nasi berlauk..itu target utama aku...hikhik

mesti korang cakap..jauh gila setakat makan bubur nasi sampai pergi ke KL sana kan..

Kedai pilihan..Kak Mah Bubur Nasi di Kampung Baru sana...


kitaorang sampai pun dah dah kol 10...ater katanya pergi lepas berbuka kan..harus ler makan masa nak sampai ke sini..

nasib baik arr..ada orang nak bawakkan ke sini...

jom layansss...memula kita pilih lauk-lauknya dolu...disitu agak kehabisan stok lauk-lauknya..tapi tak pe..yang penting ikan kering pari tuh ader pun dah cukup..itu yang aku suka..

So aku pilih..ikan kering pari, campur ikan kering ape tah aku tak tahu namanya, sayur cendawan campur brokoli, telo asin


yumii yumiii...sedapnyeee



 nasi goreng ikan masin


 sisi pandangan dari hadapan kedai kak mah..


dolu-dolu masa aku duk bermastautin di Kg baru nie...pekena beehoon tomyam kat sini memang malatop arr...kira tomyam dier terbaek arr....itu dolu..tak tau arr sekarang tukang masak yang samakah....kuikui

Nanti leh nerai menu lain pulak...


sawadeekap...kap kaappp ;)

Yang pasti aku nak datang lagikk...rasa nak makan lagik...tekak ngah gatai nak makan bubur nasi berlauk pulok sekarang..adehhhh :D

Nota: landmark kedai ini...betul-betul berhadapan seberang jalan dengan bangunan DBKL..Open Universiti sana...kira berdekatan dengan junction jalan tun  ismail


Nota Hati: nak datang lagikk


2 comments:

iqbal said...

As salam semua.

Peminat bubur nasi boleh cuba pula signature kami di 'The Midtowners' di midtown jalan semarak KL(berdepan bangunan jupem). Bermula pkl 8 mlm - 2pg, setiap hari kecuali Isnin.

Cari kami di instagram. #midtownsbuburnasi #themidtowners

Insyaallah, tidak akan mengecewakan.:)

NINA FARHANA said...

Kalau pergi kampung baru tak sahh kalau tak makan bubur berlauk. Memang sedapppppp. Terliurr plak 😂

ninafarhanawm.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...