Wednesday, February 15, 2012

Projek Membaking Pulak...

Disebabkan dah lama aku tak hapdet blog yang agak bersawang nie...kita wat secara marathon jer la eh...hikhik

sejak dua mejak nie aku dah gila membaking plak *tuh pasai blog tergendala *cisss alasan :D

okeh tuh gila 2 minggu sudah....sebab skg aku ngah mengila memasak ngan buat kuih plak..

so ini tiba time merajin la kan...cuma time aku malas tak bernapsu tak koser nak buat semua ini....non hado juo..tak panas lah oven aku tuh...

Jom layan ape yang aku bikin...

blueberry muffin...yumieee

Cheese Cake..

sedap gila moist & soft2 gitu.....tapi xleh makan selalu..tambah gebusss aku..:P

golden muffin...sepenuhnya rice kat atas ditaburnya.....itu kerja anak dara aku yang tabur...

paling aku suka...kek pisang...
*mee goreng belakang tuh enterprem jer..sila abaikan :D

langkah2 pembuatan..Coklat Chip Muffin katanya...;)


Korang jangan tanya resepi-resepi bagai okeh...aku pun belajo dari blog-blog kawan yang otai-otai sifu2 tuh...sila menjengah ke blog dorang...

kalau nak tahu link blog chef-chef tuh..cuber pandang blah kiri...kan ada ruangan Orchid's kelas masak memasak... iyerr sila click disitu...:)

ok next punyer projek akan aku jajakan...

Nota Hati: dari aku melangguk duk umah..membaking lagi baguih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...