Thursday, February 23, 2012

Anfield Cat....masihkah korang ingat?.. ;)

Kemunculan seekor kucen ditengah padang pada 6.2.2012 semasa perlawanan bola antara Liverpool vs Tottenham Hotspur disiarkan secara langsung di astro sport menjadikan kucen tersebut fofulor cam artis...perggghh! giler glam okeh...;)

Dan tak semena mena jugak kucen nih gelemer femes ames seantero donia kan..

Anfield cat digelarkannya....gumuk giler kucing nie..geram tui

sejak dah femes kucen nih.....ramai plak orang diluar sana berebut-rebut nak menbelanya..rasanya kalau kucen tuh tak sesat masuk padang...sampai la nih kucing tuh masih menjadi perlarian tanpa ada sesiapa yang menyayanginya kan...

jom kita layan aksi candid-candid kucen nih...pipi lebar...mengebusss... gerammm taww!!

wahhhhhh...gua tak penah merasa tido tilan empuk sebelum ini...merah lagik ko...ko hado?

tak sia-sia gua tersesat masuk padang...kalau idak sampai la nih gua rasa gua akan kekal tido dalam kotak dilorong-lorong jalanan

eh eh..jari gua dah kene garisan nie...kira out yerk...hikhik

muka bakal penyerang terhaibat

wei weii......eh takan gua nak lari sensorang nih...dorang tak nak bagi bola kat gua ke

wahhh..jap-jap ada orang nak tangkap gambar arr....hurmm..ensem gelemer jugak gua nie kan ...ngehngeh :D

gua tetap ensem jika nak dibandingkan....

*sila abaikan pandangan korang pada mamat botak sebelah nih...bikin rosak gambar jer...hish!

apecam muka gua....ada sesapa beran nak menyentap ngan gua ke

perhhh..ramainya peminat gua nak tangkap gambar gua nie...bro royalti bayar kat gua yer


setakat baju stokin hijau..ko rasa ko dah cukup ensem ke...silap-silap jatuh dalam semak pun orang tak perasan ko la bro....hikhik

penjaga gol: aku syak kucen nie pihak lawan hantar untuk mengaburi mata aku kalau bola datang ke pintu gawang nih....

cat: adeee aku kesahhh...:P

tak pasai kesudahan game adalah seri hingga tamatnya perlawanan..:P


AKHIRNYA.....gua kene kuar padang sebelum perlawanan tamat...walaupun gua tak dapat kad merah!!!...awas lo ko ref...jangan bikin panas ngan gua..

Nota Hati: kalau kat malaysia..kucen tak masuk..tapi botol mercun yang masuk ke dalam padang


1 comment:

Yaati Nor said...

jalan2 kat sini..salam pekenalan..saya follow akak..follow balik ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...