Thursday, September 29, 2011

Kembali bersiaran setelah bersawang lama...

SIla percaya..dak orchid masih wujud okeh..;)

Iye..salah aku kerana agak lama tidak mengupdate blog aku nih..kesibukan dan kepenatan dalam banyak perkara yang berlaku dalam sebulan dua nie agak menyukarkan aku mempost n3 terbaru mahupun meninggalkan komen-komen/jejak2 seperti biasa kt blog korang..

insy'allah jika ada kelapangan...akan ku terjah rumah-rumah korang meninggalkan jejak..aku hanya tidak meninggalkan jejak..tidak bermakna aku tidak membaca n3-n3 blog korang..baca tetap baca..;)

meja kerja aku yang tak penah susut dari fail yang berlambak-lambak...

Nota Hati: mulakan hari baru...wahai roh merajin mengupdate blog datang lah segera...

2 comments:

::ienafazlyna:: said...

ehem2..keje kat opis je ke banyak?kat umah bz gak kan?ahaks..larikssss

Orchid said...

Iena: kt opis bz..kt umah pun bz layan anak..kt dalam kete pun bz..time nk nyuap pun bz..sekarang nih jejariku paling aktif melajuss..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...