Thursday, December 24, 2009

Hepi Holidays uols!!!.....

yeay yeay yeayyy....Esok cuti..sempena merry Xmas...seantero donia cuti..yahuuuuuuu...cuti lagikkk..then sambung sabtu dan ahad...wahhhh bersambung2 cuti aku...rasa nk jer heret sampai tahun baru kan 4.1.2010 baru naik korje..leh? * harus kene hempuk ngan fail..hehehhe

So aku rasa minggu nie ramai umat kaum pergi bercuti..pegi pulau arr..pegi mandi laut arr....pegi muzium ado..pegi soping pun ado....ada yg balik kampung (utk yg ada kg ler..hahaha)..yang kawin..kawin jugak..time2 nie ler meriah ngan kawin sana sini sinun..

Sempena cuti 3 hari nie..aku mendoakan kalian sekeluarga mahupun teman-teman seronggengan kalian diharap berhati-hati tika memandu..jangan suker-suker nau sangat berenjoy tuh..beringat-ingat sket yea..aku pun memperingat diriku sendirik..uhwaaaaaa

Malam nie jugak aku turut sama memeriahkan highway karak untuk balik ke kampung halaman asmaraku disanunnnn...ohhhhh harap-harap idak ler 'jem' cam balik raya aji dolu tuh..seksa akuu..harus kene sumpah keji maki semua benda-benda keliling aku..sampaikan penghadang jalan tuh aku nak berangin tau..*motipp

umah mak abah aku kt kampung ado kenduri sabtu nie..mak memang berhajat nak buat kenduri doa selamat..so baru nie dapat date yg sesuai..semua kroni suku sakat dari johor, melaka, perak turun padang berkumpul kt umah aku..seharusnya aku standby untuk sesama menyinsing lengan jugakk..nolong rewang ke esok atau nolong tengok jerrr..nak tolong parut kelapa tak leh..tangan sakit lagikk..nak kopek bawang tak leh gak..tgn sakit..nak angkat pinggan mangkuk hidang tak leh gak..tangan sakit gak...cuma nak sapedek jer tak sakit...*keji kan...hahahahaha


esok jengelbell-bell...hohohohooo

then pada yang kawin plak...time salam gengam tok imam tuh tarik napas pjg2 yerrr..

hepi hepi hepi holidays korang semua...c u!!..

Kalau sempat aku mengcengkelat waktu kt kg..aku update lagikk..sbb kene nyorok-noyok korang..kang bru nak bukak lappy cenonit aku nie...anak-anak buah dah serang aku doluu..nyudahnya aku yang ternganga tgok dorang main game..ape kes kan wat rampasan kuasa dengan aku..harus aku mengalahhh..sebab dolu2 mak selalu pesan.." ko kan tua dari dorang tuh (adik-adik aku)..cube mengalah sket"..huhuhu tak leh tahan dengar.."ohh..omak ku..itu dolu masa umo acik cham 14 tahun arrr"..


Nota Hati: sayang orang tuh..sayang orang nie..sayang korang jugakk!!..;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...