Thursday, January 3, 2013

Candid-Candid Malam Tahun Baru 2013....Hepi New Year!!!

Sambutan Malam Tahun Baru 2013 berlangsung di Putrajaya...pada tahun ini AmBank berkerjasama dengan Perbadanan Putrajaya untuk meraikan majlis sambutan tahun baru di dataran putrajaya presint 2...berhadapan dengan Kompleks Mahkamah..

Sebelum ini AmBank menaja sambutan tahun baru di dataran merdeka sana...so dah tentu artis anak dan menantu Tan Sri  ada kan,...Mizz Nina & Noh Hujan...Hattan, M. Nasir, Wings, Jamal Abdillah dll...

pengunjung adalah lautan...so aku park di belakang mahkamah sahaja..sebab aku dah tau port dorang pacak pasang bunga api tuh....hehehehe

dan ini adalah pertama kali aku pergi dimalam sambutan tahun baru...sebelum ini tak mahunya aku pergi bersesak...tapi kat sini aku dah tahu jalan mencilok yang mana tak jem......abes snap..chowww cecepat :P

korang layan jer arr sebahagian gambar-gambar semas aletupan bunga api detik jam 12 tahun 2013...nak letak semua gambar beratus-ratus....kang ada panjang berjela ko nak scoll kebawah :P

Hepi New YeARRRR!!!























**Jangan tak tahu datang kesini tgok bunga api..aku bawak dak omei sekali...hahahahaha...dia pun nak nengok bunga api...tak bawak..hentak2 kaki nanges nak ikut...:D


Nota Hati: ada azam?...hurmmmm ...semoga diberkati olehNya...sempurnakan kehidupan aku..disayangi dan menyayangi...think positif!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...