Friday, December 30, 2011

Selamat Pengantin Baru...Nadia & Naim


Tanggal 24hb Disember 2011...penyatuan dua jiwa satu hati pasangan Nadia & Naim di Pulau Gadong Melaka sanun. Kira ini adalah penutup jemputan kawin untuk tahun ini..

Seawal pagi aku bergerak ke Melaka...tapi seribu kali sayang...di highway adalah jammed gilerr...dengan accident nya..Q yang amat okeh..lenguh kaki aku..sampai ngantuk2 pun iye..

sepanjang dari sini ke melaka..3 kejadian kemalangan aku tempuhi...tapi yang paling teruk di highway nilai-seremban hala ke kuala lumpur..kemalangan antara bas hentam bas then bas hentam kereta...(next entry gambar accident itu aku postkan)

okeh...biarlah gambar-gambar sekitar majlis berlangsung ini menceritakan suasananya....habis jer majlis..hujan turun dengan selebat-lebatnya...

kalau idak harus pengantin berarak berpayung dalam hujan...haaaa masa tuh leh pasang lagu amelina & iwan..memori daun pisang...hahahahaha :D

Nadia ini sepupu aku....omaknya ..mak sedaraku...maka dia adalah anak kepada adik mak aku..sekian. ;)

Align Center
sebahagiannya sahaja

kek pengantin hasil tangan mak sedaraku....cantik la atam...next buatkan kiternye yerr...semoga maju dalam business baru kini..

abang sulung pengantin menghadiahkan silat untuk mempelai...ape nama silatnya jangan ditanya...tapi aku nengok ada ghupa helang pun ado....heheheheh *ayum ampuuunnn yerr*lariksss

bro..muka ganaz..ko baru bukak munge-munge silat jerr..dah 'seram' okehh..itu lom bukak dahan-dahan ranting-ranting daun-daun lagik...:P



all my kazen aka sepupu (nih baru sikit)....semuanya anak-anak mak sedaraku...mak dorang adik mak aku..sekian.

anak-anak kecil ini adalah anak kepada kazen-kazen aku...

my kazen yang menchomel

tuan rumah aka mak ayah pengantin bersama-sama anak-anaknya..


Majlis berjalan dengan lancar...cuaca pun baik mendung..sejuk sikit...kepada kedua-dua my kazen..selamat penagntin baru..semoga kalian bahagia dalam melayari hidup berumahtangga semoga kekal hingga ke ujung nyawa...aminn

Nota Hati: dengar-dengar next year ada lagi my kazen nak kawen eh...heheheh sapa nk jawab..cepatt!! :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...