Monday, November 14, 2011

Aku 'ditembak' sekian kalinya...TAG jangan tak TAG..:P

DI TAG --->> iye satu ayat yg dah lama aku xdengar di blog...sekarang nih femes kat fb jer bab2 mentag nih kan..

Tag datangnya dari teman aka ex housemate aku dolu cik sara yanti ...hyeee yanti..sori erk kelewatan membuatnya...bizi dong..hehehe

wokeh jangan buang karan..kita layanazzzz soklan-soklan ganas dari cik sara okeh...*harus menyentap punyer soklan kan.. :P

rules to tag~

♥ each person must post 11 things about themselves in their journal
♥ answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer
♥ you have to choose 11 people to tag and link them to the post
♥ no tags back
♥ no stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, you legminately ( aka really, trust with all honesty) have to tag 11 people

[syarat-syaratnya ajer dah bikin aku pening memikior...hishh]

~11 Tentang Saya~

♥ saya seorang yang serius (bila bab kerja & hal-hal yang memerlukan keseriusan diwajah )
( kadang-kadang ada orang cakap aku sombong...memasing tattot nk tegur..ggrgrgrggrr)

♥ saya juga seorang yang kelako xhenggat...leh masuk maharanilawak lagik
seyes xtipu okeh...*sila percaya
( tak caya tanya lulu.....kan kan kan kan..)

♥ saya adalah seorang pencinta tegar kucen...hyeeee omei...luv u..muahh!!!
( suker kucen2 biasa2 jer..kucen kampung ke..tak suka kucen parsi atau kucen bulu kembang2..sebab idung kemek..muka garang..tak ensem..hehehehehe*larikssss)

♥ sangat sensitif, senang sangat menangis, maaf dan memaafkan seseorang, tak suka gaduh2..
tak suker dengar orang tinggikan suara...

♥ suka masak...ai luv cooking...paling sedap jika ada sambal tempoyak..perhh...and pastikan jugak ada orang yang makan...kalau tak ada orang nak makan..aku makan ajer..
last-last yang mengebusss aku jugak..*sila salahkan diri sendirik..

♥ tak makan petai, jering, budu, cencaluk, belacan..etc.., ikan keli & haruan, coklat, segala jenis kekacang, fresh milk,

♥ suka tengok tv...terutama History CH, National Geographic CH, CSI, Hantu, Aksi, Top Chef..Tom & Jerry ;)
(aku tempek mana yang terlintas jer la kan...kang tak cukup ruang plak..)

♥ aku mempunyai deria kuat bila berlaku sesuatu..contohnya..jika aku terasa touching or mengatakan sesuatu itu jujur lahir dari hati aku...secara automatik aku akan meremang tahap dewa....jika sesuatu yang membuatkan aku terasa hati, marah, tersentuh...ibu jari blah kanan akan sakit..ngilu..*sila percaya. Satu lagi aku paling suka rumput yang baru dipotong/dimesin...wangi sweet ajerr *seyes tak cayer korang cube hidu ;)

♥ suka duduk rumah jika tiada apa-apa tujuan...malah aku boleh duduk dirumah tanpa keluar 3-4 hari tau...seminggu pun boleh..*pelik kan

♥ suka membaca....suka coti-coti mesia berjimba-jimba dengan my fren..tak bape suka shopping turun naik shopping kompleks..beli hanya perlu sahaja then balik...
tak suka pergi tempat-tempat orang bersesak...
suka jejalan waktu malam..cantik & sejukkk jerr....
bila bosan suka driving sambil dengar lagu dalam kereta...
layan perasan...walaupun setakat pusing-pusing dalam putrajaya..hahahahha

♥ nak belajar menjahit..tak lepas-lepas lagi nih...adussss..tulungggggg


[adusss watamat pasal diri aku..ok la kang banyak korang gak pening..aku dah tentu2 dah pening nih

jom layan soklan kedua...yang nih datangnya dari di peng'tag aku..]

~11 untuk kamu~

♥ apa menu pertama korang pernah masak ??
--> masa sekolah primary dolu..mak suh goreng ikan...kira mencabar lah selain goreng telo..hikhik

♥ cara korang hilangkan stress/tension??
--> hantuk kt dinding..*ok tipu...hahaha
duk dediam sudah atau drive sensorang pusing2...
agak2 lapar..pergi fast food restoran..makan sensorang...balik

♥ korang suka tengok filem/drama dari genre apa??
--> tak kisah..asalkan bukan hindustan...cerita-cerita kekeluargaan..tentang kasih sayang...ok jugak..sebab tv akan nengok aku nanges tersedu2...tapi dapat tgok cerita hantu lg besh woooo...
walaupun tengok disebalik jejariku tanpa volume....nak jugak nengok...hikhik

♥ kat mana tempat dating pertama korang??
--> ermmm...boleh tak aku beri stekmen.....terlupe bukan tak ingat..:P

♥ pernah tak korang jumpa hantu??
--> penah....kat TV ...macam-macam hantu ader..
cakap jer negara mana punyer hantu ko nak..macam adaaaaaaaa... :P

♥ kali terakhir korang menangis??
--> hari ini (14.11.2011) jam 1.30 tadik...ermmm..sob sob sob :(


♥ mimpi yang paling menyeramkan pernah korang alami??
--> ngah tido tetibe rasa seram semacam meremang2..rasa dipegang dengan makhluk berbulu..
panas jerr...sekalik aku celik mata..rupanya Omei dok dok menyondol2
nak tumpang tido...hampehh


♥ macam mana nak tahu bila kita jatuh cinta??
--> debaran yang tak terucap....dap dip dug....
duk sensorang pun leh senyum2 sendiri..walaupun dengan henpon...hakhak


♥ perangai/sifat yang korang paling tak suka??
--> bajet bagus, berlagak, tak hormat orang, suka kutuk2 ngata2, paling tak boleh blah..bermuka-muka...harus rasa nak lempang lelaju jer..*tetibe emo


♥ perkataan yang selalu korang sebut bila marah??
--> sengal...mengong

♥ kali terakhir korang check gigi??
--> 4 tahun yang lepas...sebab gigi ai tak ada masalah...
bukan aku cakap tau..my doc cakap...*kelip2 mata

watamat untuk sekian kalinya..fuhhh berkecamuk wa punya minda memerah jawapannya....aku tak mau tag sesapa..sebab dorang siang-siang dah kene tag dengan dak sara nih...
kalau aku tag jugak...harus aku dimaki berbakul lepas nih..hahahahaha

Nota Hati: dah lama tak kene tag...hampir2 ilang ingatan sudah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...