Wednesday, July 7, 2010

Roti John Taman Warisan @ Pasar Tani, Putrajaya

Sesapa yang duk area Putrajaya nie amatlah mengenali roti john ini kan...femes giler...Terletak di Taman Warisan, Presint 16, budak-budak nie berniaga cam kira tapak kekal disitu...cuma setiap hari selasa dan jumaat saje dorang berniaga outdoor di tapak Pasar Tani, Presint 2...

dolu2 aku tak bape suka roti john nie....sbb sebelum nie aku penah beli diberapa tempat tak seberapa sedap pun..bila dah kene sekali penangan roti jogn budak-budak nie....nak membeli sajokk...awal-awal aku duduk sini....after koje jer zasss ke Taman Warisan sebabnya roti john punya pasal...
Aku postkan n3 nie sebab memandangkan next month kita akan berpuasa..maka aku teringat fonemena begini akan berlaku...menjawab ler korang beratur panjang keretapi.....sedap bangat tuh..seawal jam 3 petang dah boleh nengok orang mula beratur....walaupun aku tengok sampai 3-4 kuali dorang guna pun masih tak menang tangan...

nie gambar semalam..membeli di Pasar Tani...mavelessss!!

di pasar tani tuh jugak aku berkenaan pizza nie..Bentayan Pizza Malaysia...harga RM12....balik simpan dalam peti ditempat beku..bila-bila lapar atau penyakit 'M' datang melanda jiwa raga....sonang masuk jer dalam oven panaskan...ngap terus...sodappp lembut jerr...ekekeke ;)


Nota Hati: Makan Untuk Hidup or Hidup Untuk Makan?...renung2kan selamat beramal.. ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...