Monday, July 5, 2010

Nasi Beriani Gam Johor @ Restoren Anje, Bangi

Restoren Nasi Beriani Gam Rohor, JB Power atau dikenali juga Restoren Anje nie terletak di bangi...sonang kalau nak pergi masuk tol bangi..terus jumpa roundbout ke-2 amek kol 3...kedainya terletak dibelakang-belakang sket....kalau tak jumpe.....sebelum pegi tuh google2 ler dolu..

hari jumaat last week lunch time aku mencari-cari untuk makan di restoren ini yang selalu diwar-warkan oleh ex-bos aku dulu....dah orang asik bercerita...nak jugak meneraikan jugak kan..

korang tengok..lambat datang..jawabnya Q nye pun panjang....nie betui-betui menambahkan suspen di hati aku..kalau orang dah beratur sebegini..sure sodap gamaknya...

tapi aku tak mengoder nasi beriani sebab semalam meeting baru lepas makan nasi yang seangkatan dengannya..so rasa muak plak...next time aku akan datang lagi mencuba menu beriani nyee..

aku lihat menunya ada..oh cos lah ada nasik beriani kan...takan nasik putih plak kan..sudeh lari konsep gitu....ada ayam goreng kampung, daging beriani, ayam masak merah, kambing, rendang daging, daging and so forth..

aku amek laksa johor...100% my feveret...sodappp mavelessss uuuu..berasa ikan rempah-rempahnya semua

sahabat aku mengoder mee bandung muo (muar)...aku tengok dia makan tahap melicin sehingga titisan terakhir dihirup kuahnya tuh....sodap sangat ler tuh...

so korang yang mana-mana sentap dengan makanan sebegini...meh arr ke restoren anje....berbaloi-baloii....harga pun murah.....aku tengok harga-harga tertera kat dinding tuh pun munasabah....set nasi beriani ayam atau daging pun bawah RM10/-. Aku makan laksa johor + limau paneh hanya Rm5....murah kann ;)

Nota Hati:..akan datang lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...