Tuesday, June 22, 2010

Kembali lagi bersama titipan doa kalian juga..

Salam semua...minggu nie aku bersiaran lagi..wahhhh ayat tak leh blah kan..hikhik..
Terima kasih pada semua yang mendoakan untuk aku....alhamdulillah semuanya ok..selamat..result pun dah dterima adalah berita paling mengembirakan sehingga aku menitis airmata..menangisnya aku bagaikan anak kecil...

Dikala menerima kiriman sms dr my doc pada petang sabtu lepas (19.6.10)...sungguh-sungguh mengejutkan perkhabaran itu....dengan kegembiraan jugak aku forwardkan sms dr my doc tuh kepada teman-teman rapat sekurang-kurangnya aku mahu berkongsi dengan news baik ini...alhamdulillah syukur kepadaNya..aminn.

buat masa nie kerja masih tersadai bersidai...so tak reti-reti nak buat korje erk..nanti kalau ada masa free aku update arr...nak aku tempekkan sekitar masa kejadian ataupun pic2 yang mengerikan baik tak yah kan...kang nanti ado yang rasa nak pitammm..baik usah dok...hehehe

Nota Hati:..alhamdulillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...