Wednesday, October 9, 2013

Inilah Wajah Sebenar Predator Malaysia.....gempak seh!!


“Saya pakai begitu sebab utamakan keselamatan, bukannya mahu mencari glamor,Selesai membuat laporan, mereka minta saya pakai semula topi keledar yang direka mengikut kepala Predator sebelum mengambil gambar bersama motosikal dan memuat naik di Internet tanpa pengetahuan saya,” katanya.

Demikian kata Presiden Gabungan Persatuan Pengamal Perubatan Malaysia (MPCAM) Dr Jim Loi Duan Kong mengenai tindakannya memakai sut daripada filem aksi sains fiksyen Predator memasuki Balai Polis Subang Jaya 1 Oktober lalu.

Gambarnya bersama sut sambil menunggang motosikal berkuasa tinggi jenis Suzuki B-King GSX1300 itu kemudian dimuat naik di beberapa blog dan mendapat pelbagai reaksi termasuk menggelarnya sebagai Predator Malaysia.

“Saya pergi ke sana untuk membuat laporan polis berkenaan kes penjualan sijil sakit (MC) palsu di Facebook, tetapi tidak sangka sebaik memasuki balai, sut filem aksi sains fiksyen Amerika Syarikat itu menjadi tumpuan polis yang bertugas.

Bukan doktor ini jer peminat predator..aku salah sorang peminat predator jugak!! yess!! * give me 5!! :D


sonyum lebor abang pulis nak amek report...hahahha


perhhh..haibatt


agak-agak helmet tuh JPJ ngan SIRIM lepas tak?..hikhikhik



Dr Lim Loi Duan Kong memakai sut Predator bernilai RM85.000 ok..


caya arr doc!!...harganya ajer dah buat aku sesak napas...dah leh dapat sebijik kereta

Tak pe arr dah fanatik..dah minat watak predator kan...yang penting mampu...peduli apa..janji kepuasan kepada pemilik..iye dok?

Gambar-gambar beliau dah pun tersebar di laman-laman sosial...doctor jangan sentap tau..walaupun tanpa pengetahuan...tapi doc dah gelemer tau...semua orang suka...hehehehe *clap clap ;)


Nota Hati: teruja ai noks..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...