Thursday, December 27, 2012

Omei dapat hadiah penthouse... ;)

Dua hari lepas aku beli rak besi untuk letak kain baju seharian yang digunapakai...asalnya malas nak simpan dalam lemari...senang sikit pakai rak nie...

hamba Allah paling teruja kalau ada benda baru masuk rumah..adalah budak debab nih...segala serbi dia adalah menjakun...hehehehehehe..kesian ko omei :P

Rak atas nih adalah penthouse dak omei...awalnya aku nak susun majalah or khazanah-khazanah aku dalam kotak A4 tuh...

Sudahnya dia plak yang over duk dalam tuh...segala tempat ko nak mark kan omei...omei omeiiii

Mommy: omeiii..tenyummmm cepat...nak tgkp gambo nih...kata ramai awek...wat pose seksi-seksi sikit.
Omei: gila mommy aku nie..kalau nak suh gua pose seksi pung..ajak ler pose kat swimming pool ker..baru terbaekk....leh basah-basah bulu dada gua nih...:P

Omei: eh..eh...jap-jap gatai plak vontot gua nie...erkk takan ada semut plak....gua kalau jumpe semut..gua kunyah-kunyah kan ajerrr

 Omei: daaaaaa arrr mommy....gua ngantuks nih...tak yah curik-curik snap gua

 Omei: mommmyyyy...gua dengar la 'click2' hp camera tuh...macam ler gua tak tahu

Omei: adusssssss..nyampah tui gua ckp dahhh arrr....eiiii malas arr layan orang tua nie.*pusing kebelakang
Mommy:...hampehhhh!!!!grgrggrgrrggrgrrgr.....


Nota Hati: sesekali sentap-sentap manja ngan omei...hahahahaha


1 comment:

hud aikara said...

hehehe..comelnye Omei..kedebab..sedap ni buat peluk-peluk..(^___^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...