Friday, September 28, 2012

Makan-Makan Di My Home Sweet Home P.11

Ini pula majlis makan-makan aka open house di myhome sweethome....juz undang kawan-kawan opis jer...tak besar manapun..rumah kecik...duduk pun leh bertemu lutut... ;)


Terima kasih kepada teman-teman opis yang sudi datang ke teratakku...
yang mana tak dapat datang tuh...len tahun ko tunggu aku bukak mulut nak buat lagi yerrr...hakhak :P


makan pun pose senyum


jom layan-layan suasana pada hari kejadian





menikmati kek yang sedap katanya

makan tetap makan...propa tetap propa...hehehehe

baju member nih sama plak kaler karpet..*ya ampunnn

beehoon sup/soto
nasi tomato, kari daging, ayam maska merah, acar

nasi tomato

memasing sibuk bising mengatakan aku menyorokkan si omei..kedekut tak mau nengok omei..:P

omei nih kalau ngan awek...automatik jadik pemalu...hahahahha..*sila percaya


caremel kek
bila tetamu ramai dah balik..baru dia nak memain..

kejorr omeii!!!

budak-budak tecik yang mengulit dak omei




diakhiri..tatapan untuk aweks2 gua...ader ke gua yang macho-macho cute nih ditimang-timang.....adusssss jatuh kemaluan gua tauuuu...hahahahahhhaha :D


Nota Hati: omei dapat kawan baru


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...