Monday, July 5, 2010

Karya Cinta Agung... Izan Irwanda

Sabtu tanggal 3.7.2010 bermeterai sudah janji ikatan 2 cinta antara Nur Izan Zazila & Irwanda yang berlangsung di Maktab PDRM di Cheras...

Seperti biasa kami berkonvoi beramai-ramai menuju ke tempat kejadian...jom layannnn suasana majlis bersejarah mereka ini..

Maktab PDRM Cheras..cantik tempatnya

yang aku tak tahan tangganye..memang ler cantikk...tapi untuk warga emas...tak terdaya nak mendaki nyo....masa nak turun pun aku tengok semua pakat menyusur pegang besi kiri kanan tuh...serammm takut jatuhh...memasing vas-vas vogue bertumit tinggi bagai..kang tergolek dog..maluuuu....control ayu sudah semestinya..wakakaka

Karya Cinta Agung...banner sebelum masuk ke dewan

senyuman pengantin baru...

candid....teserlah seri pengantin perempuan niee...cuteee & sweet jerr * pujian ikhlas nie tauuu..

bersama teman-teman berkongsi saat-saat di hari bahagia mereka

masa nie nak snap gambar pengantin pun susah nau...menjadi tumpuan tetamu....ciann pengantin sampai tersangkut-sangkut high heels kat kain meleret tuh....baju pengantin aku puji..cantikkkk *wink wink
( berbaloi-baloi Izan ko poning kepalo sbl majlis sibuk memilih mak andam bagai..sememangnya puehhati tengok hasilnya..)

singgahsana persandingan mempelai

simple & menarik

pengantin lelaki bersama teman-teman yang masih single & available

yang mana satu dah berpunya?..hehehhe

cenderahati untuk para tetamu...totap pinky ;)

Nota Hati: seronok tengok kawan-kawan..

6 comments:

zielalala... said...

tq dtg kak nor..sori xdpt tgkp gambar tu..tp ada kn gambar kt sama? lupa sbb ramai sgt..tp tq sgt2 tau :)

strawbery said...

BEST sangat...sampai SOSAT2..hahahaha..tak guna konvoi..kene tinggal gak...sengal la ikut bebudak KAKI KETE nih..bawak cam pelesit..sib baik KAK NOR pakar jalan...kahkahkah...

Orchid said...

Izan > biasa ler kalau dah ramai-ramai gitu..tak terlayan semua..pe2 pun selamat pengantin baru..semoga bahagia ke ujung nyawa..aminn ;)

♥ EeiNz ♥ said...

izan mmg cun abis kan time nih !

Orchid said...

Ekin > yupp..mmg cun cutee jer..dah cam artis plak.. ;)

Orchid said...

Strawbery > c my leg ma...hehhehe..well baper lama duk duk kl jadik gangster..wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...