Wednesday, February 25, 2009

Petang yang mendamaikan..weekend

Petang2 camnie biasanye aku melepak2 kt balkoni umah..melunjur2 kaki duk ateh lazy chair aku tuh..sambil2 tuh jari2 nie gatai membelek2 bunge xbape nk bunge yg aku tanam...

tup2 aku terpandang ado putik bunge orkid ku yang bakal berkembang..

wahhh xsampai 3 bulan kooooo..dah berbunge lagik!..

Orkid nie kaler purple
..kelopaknye beso2..beli dimaner?...tuh la first n last aku gie MAHA kt Serdang (taun biler aku dh lupo)..pujuk2 dapek diskaun..trus aku sambar beli..tutup mata wpun rega nye mahal yg amat.

minat mengatasi segalanya.. Sebut pasai pameran MAHA nie..mmg bagus tapi yg xbape nk bagus bg aku lah..sesak yang amet umatnya..cuaca usah citer la..kawasan padang kan bebukit2..segala2 luas mata memandang..seluas itu gak korang kene redah..

peringatan kepada kaum hawa tuh klu nk gie pameran MAHA nie jgn ler nk control ayu bertumit tinggi plak..jawapnye haus ler tapak kaki korang)..hehehehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...