Showing posts with label PICC. Show all posts
Showing posts with label PICC. Show all posts

Friday, March 9, 2012

Jenjalan Di Putrajaya...Mencuba Sesuatu Yang Baru

Tajuk agak gediks kan..jenjalan di Putrajaya kekdahnya

hahahaha..sila muntah jejauh ok...nampak sangat dok bertapa sini..tapi tak berjalan habis lagi dalam putrajaya...:P

korang kalau rasa pedih-pedih hulu hati tuh....jangan pejam mata plak..korang layan jer la gambar-gambar ini yer

candid dari upstairs PICC

empangan






Tiga rekebentuk bangunan di atas nih aku suka sangat-sangat...dengar khabarnya arkitek yang sama dalam projek di dubai katanya..bukan aku kata...owang kata yer...hikhik

Dan juga 3 bangunan kerajaan ini bagi aku yang tercantik setakat nie...mungkin sebab ini adalah antara bangunan paling tinggi dalam putrajaya...so agak menonjol kecantikkannya kan

Ini snap dikala siang...nanti aku tempek bangunan yang sama ketika malam okeh...lagi cantik..


bangunan ini kalau korang tak kenal...adussss....gua rasa geget-geget pokok kat depan opis nih tau...sila jangan sentap mak nak!..:D

ntah camner buleh pulak aku tak perasan masa kejadian ini..adalah hari persandingan Yusri & Lisa Surihani kt PICC

so apa lagik...terus aku bertukar jadik mamarazi ko..hakhak

pintu masuk dewan..lom siap sepenuhnya..kolam-kolam ayor lampu lom pasang lagikk...

ada lagi gambar..tapi maleh nk upload yang cam hampeh nie..melembab gayak siput sedut...

Nota Hati: next shoot Bukit Hijau Pulok

Monday, October 4, 2010

Mengedik Santai Di Hari Minggu

Kes semalam ler nie....balik dari open house rumah eida kat belakang PICC tuh...terus kitaorang mengedik-gedikkan diri kan...plak tuh semalam weekend...uiii penuh ngan umat mana-mana port dalam putrajaya nie...

baik atas jambatan..kat sini ada 3 jambatan yang begitu fofulor menjadi pilihan para-para photographer pengantin...kat jambatan omeh yang hala ke PICC tuh aje ado 4 pasangan pengantin sajokk.....uii macam-macam pose dorang buatt...melayu ado..cino ado. Tuh lom masuk yang lepak-lepak...tapi semalam aku nampak cam ado rombongan cik kiah plakk...sah dema-dema bru balik dari kenduri kawin gamaknya ;)

pengantin pompuan nih datang dari petaling jaya...siap husband nya suruh wifenya senyum bila kitaorg snap gambonya....kete yang kaler kuning tuh adalah milik dorang yerr...bukan milikku ...korje sampai pencen pun lom tentu aku dapat pakai kete camtuh..huhuhu trajisss

dari PICC terus ke lebuh boulevard depan opis aku...sepanjang korje sini..tak pernah lagi nangkap gambo..asik tengok gambo orang jerr...harus ada rasa dengki jugak kann..so tertunai impian akhirnya..hehehe

Masa nie padang rumput tuh penuh ngan para-para pengantin dan ahli keluarga serta anak-anak berlarian berkejaran...meriahhh

depan istana kehakiman sajer udah penuh dengan pengantin....macam-macam fesyen ado.....macam-macam warna pun ado.....ada gak budak-budak UIA graduate semalam terus datang sini bergambo-gambo dengan ahli keluarga....semalam konvo UIAM..jubah dorang kaler biru..sweet

last baru terasa perut dag mengeluarkan irama dangdut...kunun nak gie makan tempat biasa...tutup plak!

zasss zuppp terus ke dengkil....awal-awal dah berkira-kira cari nasi jugak sebab dah 2 hari tak makan nasi....tekak melayu ma...dan juga 2 hari gak dapur rumah tak berasap....asik open house sajokk...biasa ler open house mana ada hidang nasi putih kan...hakhak!

Nota Hati: ada sambungan open house lg nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...