Friday, March 9, 2012

Karnival WOW Putrajaya:: JJCM.. Hot Ballon & Penutup Entry Karnival akhirnya...

Akhirnya...entry penutup bagi tajuk Karnival Wow Putrajaya

sebagai penutup...jom layan jer la yerr...

korang naik belon nih dengan bayaran yang ditetapkan...tapi idak ler dapat terbang...jus statik dia lepaskan ko naik ke atas tuh je...

kalau nak naik belon panas terbang-terbang jejauh...korang tunggu pertengahan bulan 3 nih...ada International Hot Ballon ...macam jenis corak rupa belon ado....sediakan duit nye ajer


dalam bakul tuh aku nengok leh masuk 3-4 orang jer...itupun kene nengok saiz dan berat korang...kalau memgebusss...kira leh naik berdua jer kut ngan penjaga bakul tuh

paling aku merisau api dari serombong tuh..seriau jer takut kene rambut ke tudung ke hapa kan....harus ko melolong atas tuh...aiyokkk

terus bomba datang berlumba-lumba....:P

moto cross...pakai remote control..cam real kan...

kawasan untuk menjamu selera pada tahun ini agak sesuai dan besar...tak macam tahun-tahun sebelumnya

dah jenjalan perut dah melapor....sebab aku tak bekpes lagi

so kueyteow kerang satu!!!..makan!!! + ayor jagung....gila kentang pepagi aku minum ayor jagung...hahahahhaa

kueyteow RM3.50 + air jagung Rm1.50

Sekali nak balik..ternampak ini budak tecik molek...hehehhe..MILA AF

bersamanya juga Bob AF dan penyanyi Adilla kut..xbape pasan itu perempuan. Dorang nie jadik juri untuk pertandingan Putrajaya Idol

sekali jer aku panggil dia..terus dia toleh dan tenyum...peace mila!!!!...


Nota Hati: watamat suda...yieeehaaaaaa :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...