Thursday, November 25, 2010

My Open House AidilAdha....

Selalu orang wat open house hari raya puasa kan...kali nih sajer jer aku openkan umah aku pada hari raya haji baru-baru nie....tunaikan janji kawan-kawan....kang ado yang murka kat aku disumpahnya aku jadik iguana...hahhhh bertukar-tukar kaler badan aku nyudahnya.....hakhak!

Lagipun hari raya haji baru-baru ini ramai kawan-kawan tak balik kampung why not aku wat open house sekali kan...seronok makan-makan nie...kene plak kawan-kawan yang pemakan...penat pun leh ilang tauuu...*amaran..korang MRM jgn nk usha-usha manja lg yerr..tggu lain tahun aku wat lg

Kebetulan plak adik badik aku cuti satu hari jerr...maka kami berpakat mak abah beraya di rumah aku...terima kasih ler kak kak ipar & adik ipar aku membantu potong-potong daging ayam bagai yerrr...aku cuma abek tender memasak sajokkk...

kawan-kawan yang ceriaaaaaa....*smileeeee

aksi mengedikssss

Laksa Asam aka laksa penang, Lomang & Nasi Impit

Rendang Ayam, Kari Tetel, Sayur Lodeh (bertutup plak) & Pakej bahan-bahan laksa

Popia Goreng, Puding Jagung Kastad & Tembikai Kuning


anak mama - eicha

anak jue aka farisya

Tn Rudi with housemate

Tetamu paling jauh datang tuh yang lambat sampai... Sue & Frou *larikkkssss hahaha

mek alin sekuarga

korang nampak tak si Frou mengkidnap ape tuh...yang dak kenit belakang tuh mengekor jerrrr..hehehe

muncung-muncung si mek menjawab pertanyaan anak dia...siap puji sodap kari tetel yerrr..nanti auntie masak lagi yerrr..*tunggu jer la bila tuh mek jangan ko tanya..hakhakhak

mangsa keadaan pada hari kejadian....ada tetamu meramai dirumah..kene kurung lerrr..setahun sekali omei ko kene kurung...ape salahnya kan..itupun bape jam jerrr...omei nih kalau tengok orang ramai ada kat rumah sukerrr...suka wat manja-manja kalau orang belai...mengedisssss

Yang mana aku terlepas jemput tuh maaf yerr kawan-kawan..den nih dah tuo kekadang pelupo
gak hehehehe. Kepada yang hadir..terima kasih daun keladi..next-next year tahun bape..jumpe lagiii..

Untuk korang aku masak sodap-sodap tauu..siap leh tapau lagikkk...*kan kan jue *wink wink

Nota: luv u all

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...