Monday, November 2, 2009

November Yang Mengujakan

Bulan baru semangat baru..korje kian bertambah-tambah...setiap hari berusungan fail-fail menerpa mejaku..bila aku menerjah date hearing begitu membuatkan aku tersedak berkali-kali..bersedu berkali-kali walaupun diri aku cukup membesar sudah..

pc ku kian lesu asyik heng hang hung sajok..merajuk diri seolah penat dikerjakan oleh kerakusan & keganasn jemari aku..kornea mataku kian berkaler-kaler bukan setakat kaler kelabu sahaja..kepala kian berat condong ke arah barat..jari jemariku kian haus dek menekan keybod..

music yang aku dengar seolah-olah mengejek aku yang sedang berhempas pulas menyiapkan keje-keje yang telah difixkan untuk Nov & Dis ini. Uhhh!! sungguh mengujakan semangat baru dibulan november ini...mengapakah setiap kali hujung tahun keterujaan begini akan melanda badai jiwa aku... apakah aku masih bernafas ketika tahun 2010?..huhuhuuuuuuu

aku merasakan n3 2-3 hari nie blog aku akan terdampar lesu dek kebizian aku..kecapekan aku..tapi akan ku pastikan my blog tidak bersarang sawang bagainya...

Akan aku mengejar masa untuk menyiapkan semua tugasan ini walaupun aku membebel-bebel tanpa tujuan..sekurang-kurangnya hati aku lega dan puas bila korang membaca n3 ini...hahahaha


Nota Hati: tulung tulunggg..help me plz!..ai need oksigen ma ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...