Monday, August 24, 2009

Aku Yang Tak Sihat..

Mesti korang perasan blog aku lama terdampar sepi ngan tanpa cite aku kan..huhuhu sedeh nk citernye..mulai awal ogos aku dah xsihat. Hospital tuh dah jadik umah kedua aku plak..hari2 kene enjek..iv line pun selang 2 ari kene tukar..so kene ler cari line baru plak..cam aku nie tgn udah ler ala2 gebu2 gitu payah nk dapat line kan..so kesakitan bukan takat sekali kadang2 3-4 kali set line tk dapat..uiii sakit ma! Pengalaman dolu2 aku dalam set2 line nie aku penah mengalaminya same time sampai 13 cucuk kiri kanan tgn aku nie xdapat2 gak..sampai aku merajuk2 ngan doktor yg cucuk aku tuh..dia wat cam aku nie tk dek perasan sakit gamaknya..sampai arinie aku ingt muka nya lagikk.. *awas cik doktor itu yea..

Duk sepital hari2 melalui kebosanan melanda...Sakit jiwa raga nk menanggungnya kebosanan n kesakitan..tp aku redha ketentuanNya..setiap dugaan ada hikmah disebaliknya. Pada 1 ramadhan lps aku dah leh kuar sepital..alhamdulillah..sekarang nie aku mengabehkan mc seminggu nie berehat.. melunjur kaki..di umah..*oh! bahagianye! Walaupun ikutkan badan tk larat dan masih lesu..aku tetap gagahi untuk terus berpuasa...cayok cayokk! Terima kasih buat mak dan abah aku yg senantiasa berada disisi aku ketika ini untuk menjaga aku..dan insy'allah 1 sept nie aku masuk koje balik..windu plak ngan fail2 kan..*tetibe

kepada sahabat2ku..doakanlah semoga aku cepat sembuh dan baik cam biasa dan dapat jumpe korang lagikkk...kurang2 pun nti leh beronggeng2 bebuka reramai lagik cam tahun2 sudah kan kan...

Nota kaki: seronoknya n bahagianya dapat bersama2 ngan teman2 yg membahagiakan n memahami..love uolls!

6 comments:

zielalala... said...

semoga sembuh cepat ye kak..

Orchid said...

Izan ->thanks..sama2 kita mendoakan..aminnn

iena said...

kak nor, semoga cepat sembuh!!! lame da xnmpak kak nor di ofos nie

Orchid said...

iena -> windu kt ai yerk..hehehe.tk dpt tgok orgnye tgok pc ownernye pun jadik arrr..ahaks!alhamdulillah..ai dh ok sket setkt next game bowling lps nie no hal punyerr..

EeiNz said...

moga cpt sembuh ye kak... (^__^)

Orchid said...

Eeinz -> tq.alhamdulillah dah ok skt skg nie..nk sihatkan diri gigih posa n nk rayoo..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...