Thursday, February 12, 2009

Orchid

Orchid..senonim dgn aku..sebabnye aku suka orchid lah!..hehehe.

Atas desakan kengkawanku (tq otai sifu) mengajarku erti memblog nie..maklum arr aku nie kekdg xdek citer yg bes harus dikongsikan dn3 kan tapi bila memikiorkan ada baiknye sedikit sebyk berkongsi suka duka dalam kehidupan bersama korang..aku gagahi juo!

Hasilnye termeterai lah MOU antara aku dgn orchid-beautifulmemories.blogspot.com
Kepada jiwa2 kaco sahabatku..salah silap aku memohon dimaafi dan mengn3 blog nie diharap tidak menyinggung mana2 pihak dan tiada kene mengena kpd sesapa samada yg bernafas ada ataupun yg telah terhenti nafasnya..

~ Andainya dapat ku luahkan rasa..akan aku menginsafi kekurangan diri ini
dan lebeh menyayangi diri sendiri ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...